تعمیر لباسشویی فیلور وجود یک شی در پمپ تخلیه
نوشته شده توسط : lg

تعمیر لباسشویی فیلور وجود یک شی در پمپ تخلیه

مرحله اول:بررسی کردن فیلتر

در خیلی از ماشین لباسشویی ها فیلور یک فیلتر قرار دارد که با برداشتن روکش می توانید به آن دسترسی داشته باشید و با باز شدن پیچ ها فیلتر را در بیاورید.فیلتر، جسمی که از محفظه درونی ماشین لباسشویی فیلور خارج می شود را به دام می اندازد و مانع ورود آن ها به پمپ می شود.

اگر فیلتر در دستگاه شما از جلو به بدنه چسبیده است نمی توانید برای خارج شدن شی پیچ های آن را باز نمایید بلکه باید به مجموعه پمپ و یا شیلنگ دسترسی داشته باشید تا جسم که گیر کرده را خارج کنید.اگر عمل تخلیه به کندی صورت می گیرد ممکن است که آشغالی در فیلتر جمع شده باشد یا یک تیکه از لباس در فیلتر گیر کرده باشد.در این صورت تنها نیاز است که فیلتر را پاک کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

مرحله دوم:چک کردن شیلنگ تخلیه

اگر فیلتر را چک کردید و تمیز بود قدم بعدی این است که شیلنگ تخلیه را بررسی کنید اگر چیزی در آن گیر کرده باشد باید شیلنگ را از دستگاه جدا کنید و بدون اینکه به آن صدمه ای بزنید جسم را خارج کنید.

مرحله سوم:چک کردن پمپ

دلیل دیگری که باعث می شود که تخلیه در ماشین لباسشویی فیلور انجام نشود این است که پمپ چرخش ندارد.هنگامی که پنل خارجی دستگاه را برمی دارید می توانید به پمپ دسترسی پیدا کنید.ایمپلر پمپ را بررسی نمایید که چیزی دور آن نباشد چون اگر چیزی مانع از چرخش ایمپلر شود ممکن است که پمپ بسوزد.

مرحله چهارم :چک کردن سینک

با انجام کارهای بالا بیشترین علل که باعث می شود تخلیه انجام نشود را بررسی کرده اید.اگر هنوز هم ایراد تخلیه وجود دارد و نمی توانید ایراد را حل کنید و دستگاه شما توسط یک رابط به لوله تخلیه زیر سینک ظرفشویی وصل است این رابط می تواند یک دلیلی برای انسداد باشد.برای بررسی کردن آن شیلنگی که به رابط وصل است را جدا نمایید و آبی که در ماشین لباسشویی فیلور وجود دارد را در یک سطل خالی کنید.اگر آب دستگاه راحت خالی شد امکان دارد که انسداد از رابط باشد و لازم است که آن را تعویض یا تمیز کنید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: